OversVkrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.

Digter/Poet arrangementer

Digter/poet aften

Den 2. tirsdag i hver mdr. kl. 19:00 - ca. 21:00 afholdes digter/poet aftener i Egedal Byens Hus, den gamle afd. på 1, sal Egedalsvej 2, i Kokkedal, hvor alle kan komme og læse egne tekster ( digte, poesi og lyrik ) højt for andre. Hver gang har vi et inspirations emne, man behøver selvfølgelig ikke bringe noget til aftenens emne, da det blot er tænkt for inspiration, alle egne tekster er velkommen, disse aftener afholdes i en afslappet atmosfærde, hvor der er tid til at lytte til hinanden. Skriver du ikke selv, er du også meget velkommen til at komme med lyttende ører.

Digter / poet aften, tirsdag den 9. april- 2024 kl. 19:00 - ca. aftenens inspirations er " Jeg vil, jeg han ". Emnet er kun for inspiration, alle emner er velkommen.

For yderlig information, kan du evt. kontakte Stig Guldhammer på mail : s.guldhammer@plakaten.dk  eller tel. 40984286

PS. Vi søger en musiker ( u. løn ), som evt. kan spille uder oplæsningen, da vi ofte " underholder " ved forskellige arrangementer.

Overskrift

Seneste kommentarer

15.03 | 20:56

Jeg vil gerne være medlem - hvordan gør jeg - Venlig hilsen Henrik Kohl

08.01 | 13:23

Del siden

21.08 | 09:55

Jeg glæder mig til igen at være med i Karlebo Kunstnersammenslutning og deltage i den kommende fødselsdagsudstilling på HUmlebæk Bibliotek glade augusthilsner fra Lis Engel www.lisengel.dk

26.11 | 18:14

Jeg vil gerne være medlem

Jeg har arvet et billede malet af elsebeth norrie
Det var min mors ønske at det skulle afleveres til nivå lokalhistorisk afd.- men det er vel jer der er det nærmeste til at få billedet.